Výzva na predloženie ponuky podľa § 9 ods. 9 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a o zmene a doplnení niektorých zákonov na dodanie prác s názvom
„Reštaurovanie vchodových dverí objektu Mestského kultúrneho strediska“
č. Výst.2013/01241
1. Identifikácia verejného obstarávateľa:
Názov organizácie: Mesto Kremnica
Sídlo: Štefánikovo námestie 1/1, 967 01 Kremnica
IČO: 320 781
Štatutárny orgán: RNDr. Zuzana Balážová – primátorka mesta
Bankové spojenie: Všeobecná úverová banka, a.s.
Číslo účtu: 14728422/0200
Kontaktná osoba: Ing. Lucia Sýkorová, oddelenie výstavby a životného prostredia
e-mail: lucia.sykorova@kremnica.sk
Telefón: 045/678 27 75
Fax: 045/674 25 05
2. Predmet obstarávania:
Názov zákazky
Reštaurovanie vchodových dverí objektu Mestského kultúrneho strediska
Opis zákazky a jeho rozsah:
Predmetom zákazky je reštaurovanie vchodových dverí a zárubní s nadsvetlíkom a drevené architektonické články dverného otvoru vrátane všetkých funkčných zámkov a kovaní objektu Mestského kultúrneho strediska (MsKS) v Kremnici a detail napojenia dverí na fasádu. Budova MsKS je kultúrnou pamiatkou evidovanou v ÚZPF pod č. 2759/0, postavenou (podľa archívneho výskumu) v roku 1900 ako budova špitálu sv. Jozefa.
Cieľom reštaurovania vchodových dverí je prinavrátenie pamiatkových hodnôt a sprístupnenie výrazu dverného otvoru a dverí.
V decembri 2010 bol akad. soch. Ivanom Škandíkom vypracovaný Reštaurátorský výskum vyššie uvedeného objektu, súčasťou ktorého je aj návrh na reštaurovanie (príloha č.1). Fasáda objektu bola v rokoch 2011–2012 reštaurovaná podľa spomínaného reštaurátorského výskum a návrhu na reštaurovanie. Práce boli ukončené a k dokumentácii vykonaných reštaurátorských prác bolo vydané rozhodnutie KPÚ.
Pri reštaurovaní dverí je nevyhnutné zohľadniť plnú a kvalitnú funkčnosť dverí so zreteľom na ich časté používanie. Nadsvetlík treba riešiť ako izolačné dvoj-sklo.
Súčasťou ceny musí byť aj náhradná, bezpečná a plne funkčná dverná výplň, ktorá bude používaná v objekte počas reštaurovania, tzn., že tento vstup bude aj počas reštaurovania využívaný rovnako často ako doteraz.
Miestna obhliadka s možnosťou zamerania je určená na deň 26.08.2013 o 10,00 hod na tvare miesta (Ulica Pavla Križku 391/6, Kremnica).
Cenovú ponuku na realizáciu reštaurovania vchodových dverí žiadame predložiť členenú nasledovne:
– reštaurovanie
– dokumentácia vykonaných prác
3. Miesto dodania predmetu zákazky: budova Mestského kultúrneho strediska, Ulica Pavla Križku 391/6, Kremnica
4 Typ zmluvy: Zmluva o dielo podľa zákona č. 513/1991 Zb. – Obchodný zákonník
5. Slovník spoločného obstarávania: CPV 45450000
6. Možnosť rozdelenia cenovej ponuky: Nie
7. Variantné riešenie: Nie
8. Lehota na dodanie alebo dokončenie predmetu zákazky: do 31.11.2013
9. Lehoty na predkladanie ponúk:
Ponuku predložte najneskôr do 02.09.2013 do 15,00 hod písomne doručením na adresu uvedenú v bode 1. tejto výzvy (rozhodujúci je dátum na pečiatke podateľne MsÚ Kremnica) alebo elektronicky na e-mailovú adresu uvedenú v bode 1 tejto výzvy.
10. Podmienky účasti:
Uchádzač k cenovej ponuke priloží doklad o oprávnení reštaurovať drevené polychrómované sochy, drevené oltárne architektúry a drevené architektonické články v nadväznosti na historickú architektúru.
11. Pokyny na zostavenie ponuky:
Všetky časti ponuky musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku.
Cena v ponuke bude stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Zb. o cenách ako cena maximálna vrátane DPH s uvedením výšky DPH. Cena, prípadne spôsob stanovenia ceny v ponuke, pokryje všetky náklady a veci k riadnemu vykonaniu a odovzdaniu predmetu obstarávania. Cena bude vyjadrená v mene euro.
Súčasťou ponuky musí byť aj vyhlásenie o poskytnutí súhlasu k spracovaniu osobných údajov (podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov) pre potreby uvedenej verejnej súťaže.
Cenová ponuka neobsahuje návrh zmluvy, ten bude verejný obstarávateľ požadovať len od úspešného uchádzača.
12. Lehota viazanosti ponuky:
Do 30.09.2013
13. Podmienky financovania:
Obstarávateľ nebude poskytovať preddavky na plnenie predmetu obstarávania. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúr 20 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia.
14. Kritéria na hodnotenie ponúk:
Jediným kritériom je najnižšia celková cena prác s DPH.
15. Práva verejného obstarávateľa:
V prípade, že úspešný uchádzač odstúpi od podpísania zmluvy alebo od už podpísanej (v lehote viazanosti ponuky) verejný obstarávateľ má právo následne podpísať zmluvu s ďalším uchádzačom v poradí v zmysle platného vyhodnotenia prieskumu trhu.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených súťažných ponúk, ak budú neregulárne alebo inak neprijateľné, alebo presiahnu finančné možnosti verejného obstarávateľa.
Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi.
Ponuky doručené na adresu verejného obstarávateľa (písomne, elektronicky) a predložené v lehote na predkladanie ponúk sa po procese vyhodnotenia a skončenia lehoty viazanosti ponúk uchádzačom nevracajú. Zostávajú ako súčasť dokumentácie o súťaži u verejného obstarávateľa.
S vybratým uchádzačom bude uzavretá zmluva o dielo, v ktorej si obstarávateľ vyhradzuje právo obmedziť rozsah prác a dodávok.
Ponuka uchádzača, v ktorej nebudú uvedené všetky požiadavky tejto výzvy, bude podľa § 42 ods.1 citovaného zákona zo súťaže vylúčená.
V Kremnici dňa 16.08.2013
RNDr. Zuzana Balážová, primátorka mesta
Prílohy:
č.1. Reštaurátorský výskum – jeho časť týkajúca sa vchodových dverí
č.2. Rozhodnutie KPÚ Banská Bystrica č. BB-11/187-2/1101/PLA
Zdieľať tento príspevok.